4 sposoby na motywowanie pracowników

News

Jako kierownik ds. jakości musisz motywować swoich pracowników, aby wykonywali swoją pracę, osiągali wspólny cel zespołu i chcieli iść do przodu w ramach swojej roli.

Bycie motywatorem może być trudne, zwłaszcza gdy nie jest się świadomym, że jest to bardzo silna część roli, którą się pełni. Niektórzy menedżerowie są tak skoncentrowani na podejmowaniu decyzji i "innej" stronie zarządzania, że zapominają o stronie zarządzania ludźmi. Motywowanie pracowników jest kluczowe dla wydajności biura i sukcesu całej firmy.

Wiele z tego sprowadza się do bycia skutecznym liderem. Sprawdź tę infografikę, aby uzyskać kilka wskazówek, jak to zrobić.

Źródło - https://www.monsterindia.com/career-advice/how-to-motivate-your-team-when-times-are-tough-infographic-6879.html

W większości przypadków, umiejętność motywowania pracowników często sprowadza się do podstaw. Sprawdźmy 4 sposoby, dzięki którym możesz zmotywować swoich pracowników do działania, zaczynając już dziś!

  1. Bądź wzorem do naśladowania - Pracownicy będą szukać u Ciebie wskazówek, a to oznacza, że musisz im pokazać, jak należy postępować. Bądź punktualny, rozmawiaj z ludźmi z życzliwością i szacunkiem, pomagaj, kiedy tylko możesz, i miej postawę "can do". To świetny sposób, aby nie tylko być wzorem do naśladowania, ale także motywować - każdy chce pracować dla kierownika, który jest pozytywny i przyjazny.
  2. Udzielajpochwał tam, gdzie są one należne - Jeśli ktoś wykonuje dobrą pracę, pochwal go. Jeśli cały zespół wykonuje świetną pracę, pochwal ich wszystkich. Zbyt często menedżerowie skupiają się na rozwiązywaniu konfliktów i radzeniu sobie z problemami, ale kiedy wszystko idzie dobrze, ważne jest, aby powiedzieć "dziękuję" i poklepać ludzi po plecach.
  3. Pokaż pracownikom, że doceniasz ich wkład - Kiedy ktoś czuje się doceniony, zrobi dodatkową milę. Jest to zwielokrotnione, gdy cała załoga czuje się doceniona. Upewnij się, że słuchasz swoich pracowników, pytasz o ich wkład i zapewniasz, że ufasz im w wykonywaniu ich pracy.
  4. Świętuj, gdy wyniki przychodzą na Twoją drogę - Sukces nie polega na uderzaniu w kamień milowy za kamieniem milowym i nie mrużeniu oka, ale na świętowaniu sukcesu jako zespół. Jest to nieco odmienne od udzielania pochwał, ponieważ chodzi o to, aby nie ślęczeć ciągle nad krzesłami biurowymi i nigdy nie odpuszczać, ale o to, aby pokazać pracownikom, że dokonuje się postęp i że naprawdę doceniasz ich wysiłek.

Kiedy nauczysz się motywować swoich pracowników, wyniki z pewnością będą pozytywne. Jako dobry menedżer ds. jakości, Twoim priorytetem powinno być zrozumienie swoich pracowników, poznanie tego, co ich kręci i wykorzystanie tego do zmotywowania ich do doskonałości.